Home » D:News » Sivadoc tine businessul in ordine

Sivadoc tine businessul in ordine

Sivadoc tine businessul in ordine
Publicat: 24.03.2008
Oricare dintre procesele interne care conduc la mentinerea unei organizatii intr-o realitate ordonata din punct de vedere administrativ si al relatiilor de business, fie ca vorbim de bugete, achizitii sau contracte, isi gaseste corespondentul intr-o solutie specializata de management.

In oferta de baza a casei de software Siveco Romania, a carei competenta acopera in prezent toate aspectele importante ale managementului unei intreprinderi (de la managementul resurselor pana la cel al vanzarilor sau al aprovizionarii) un loc privilegiat il ocupă solutia de Document Mangement, denumită generic SIVADOC. Prin natura obiectului sau (documentele), aceasta componenta are un grad mare de aplicabilitate la nivelul institutiilor, indiferent de structura de organizare sau de activitatea desfasurata. Fiind aplicabila in variate sectoare de activitate, solutia de gestiune a documentelor reprezinta o investitie tot mai des intalnita pentru operatorii economici responsabili care valorizeaza gestiunea corecta si supravegheata a fluxurilor de documente in interiorul organizatiei.

“Principiul „Merge si-asa” reprezinta, deocamdată, o frana destul de puternica in procesul de modernizare a activitatilor curente ale agentilor economici din Romania. Totusi, cand se constata neajunsuri grave in ce priveste gestiunea si controlul documentelor, cum ar fi, de pilda, intarzieri in aprobarea acestora, pierderea sau accesarea greoaie a variantelor istorice ale unui contract sau lipsa de transparenta in vehicularea actelor de care depinde succesul unei tranzactii, utilitatea implementarii unei solutii specializate de Document Management devine evidenta si se trece la achizitia unor astfel de instrumente”,  este de parere Radu Lazar, Line of Business Director SIVADOC, in cadrul SIVECO Romania.

SIVADOC este un produs informatic flexibil, ce normeaza, intr-un mod controlat si standardizat, monitorizarea, circulatia si arhivarea tuturor documentelor din activitatile curente ale organizatiilor. Din acest motiv, implementarea unei astfel de solutii conduce, automat, la reducerea arhivei fizice de documente si a spatiului de stocare a acesteia, preintampinand instalarea dezordinii in “sertarele” companiilor.

Urmărește DESCOPERĂ.ro pe
Google News și Google Showcase